☾︎Blue and gray☾︎

 Blue and gray

۹ 💙 ۰ 💔

وااااااااااای من این اهنگو میخوااااام💙🤤💙💙💙💙💙💙🚶🏻‍♀️

Blue and gray

 

فکر کنم بشه دانلودش کرد نشد؟


من عاشق بلو اند گری ام

اجازه هست دان کنم؟؟

😍🙀💖

برای همین گذاشته شده 🤭🤭🤭

وایییی لعنتی من همین الان وبلاگتو از کامنتت زیر پستم پیدا کردم
چقد اینجا خوشمله ⁦ಥ_ಥ⁩
ادم دلش ضعف میره انقد همه چی گوگوله ⁦(~ ̄³ ̄)~⁩
میشه لطفا بگی چطوری آیکون قلب برای لایک و دیسلایک پستات گذاشتی؟ من هرکاری میکنم نمیشه :(
وای خدا پس زمینه اکلیلی دکمه ارسالو نگاااا (T^T)
اصن من مُلدم برا قشنگی اینجا :))

من برات توی وبلاگت کامنت گداشته بودم؟



خوبیییی؟
مرسیییی چشمات قشنگ میبینه 
عزیزممم
اره
ببین باید وارد قسمت ویرایش قالب بشی
این جز css نیست
توی اون لایک و دیسکلایک رو پیدا کنی
اون کلمه رو پاک کنی به جاش ایموجی ای که میخوای بزنی

خدا نکنه خوشگلم

من برات توی وبلاگت کامنت گداشته بودم؟



خوبیییی؟
مرسیییی چشمات قشنگ میبینه
عزیزممم
اره
ببین باید وارد قسمت ویرایش قالب بشی
این جز css نیست
توی اون لایک و دیسکلایک رو پیدا کنی
اون کلمه رو پاک کنی به جاش ایموجی ای که میخوای بزنی

خدا نکنه خوشگلم


نزدن منبع=😈 حتی شما دوست عزیز http://hyouka.blog.ir/

_____

توی وبلاگ خودم نه، زیر وانشاتم تو سایت فضاییها


اوووووههه من تمام مدت سعی میکردم از توی css تغییرش بدمممممممم
مرسی که منو از تاریکی های جهل و نادانی رهانیدی مهربون :)

عههه اره حدس زدم

 برای همین پرسیدم
کدوم وانشات مال توعه؟؟؟؟

فدات قشنگم

عههه اره حدس زدم

برای همین پرسیدم
کدوم وانشات مال توعه؟؟؟؟


نزدن منبع=😈 حتی شما دوست عزیز http://hyouka.blog.ir/

________________

Better off dead

یعنیاااا نمیدونی چقدر خودمو پــ..ـاره کردم که یکی از کارام تو سایت ددی آپ شه

یه فیک پارتی هم تو نوبت دارم ولی اینطوری که نوبتها داره جلو میره.. قبل از اینکه نوبت من برسه عزرائیل رو میبینم :)))

راستی فیک رز سفید مال توئه آره؟
کی تموم میشه؟ :))
من انقدر دیدمش هی هوس میکنم بخونم ولی نمیتونم پارتی بخونم روانی میشم.. چقدر دیگه فول میشه؟

چطور مگه مشکل نگارشی داشته؟!


اوهههه 
نگران نباش نوبتت میشه

اره:)
دیر اپ نمیکنم
شت امروز روز اپ بوده خاک تو سرم:)

نه.. ایمجین طور نوشته بودم یعنی با "ا/ت"
بعد ددی گفت دیگه از اونا پست نمیکنن و مجبور شدم از اول بنویسمش..
ولی وقتی پستمو رو سایت دیدم مثل خری که بش باسلوق دادن ذوق کردم (T^T)



ای وای :)) بدو که احتمالا ددی الان منتظرته :)

ارههههه میفهمم اونطوری نمیزارن

اره منم هر دفعه که فیکم میاد ذوق میکنم.

مونی پارتی ها رو میزاره اصلا یادش رفته بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان