آرمی ها بیاین میخوام یه سوال ازتون بکنم،لطفا حتما نظرتون رو بگید_☾︎

خب من یه سوال مهم ازتون دارم!

 

به عنوان یه آرمی نظرتون راجب فندوم های دیگه چیه؟

مثلا تی اکس تی،ایتیز و...

گروه ها رو مقایسه میکنید؟

نظرتون راجب مقایسه کردنشون چیه؟

و کلا دوست دارم نظر بدید حتما!!!

۶ 💙 ۰ 💔
من اوایلی که کیپاپ رو شناختم فکر می کردم کل کیپاپ فقط بی تی اسه...

الان چه فکری میکنی؟!*-*

به عنوان شخصی که از 2016 ارمنی ام و بی تی اس رو استن میکنم به نظرم بوی بند های دیگه هم فوق العاده ان و فندوم های خیلی خوبی دارن


اصلا به هیچ عنوان مقایسه نمیکنم چون کار اشتباهیه ،، ادما رو فقط میشه با گذشته شون مقایسه کرد و اگرنه حتی مقایسه کردن دو تا خواهر یا برادر هم کار اشتباهیه چون ادما شخصیت های متفاوتی با موقعیت های متفاوتی دارن، پس هیچ جوره نمیشه هیچکس رو با شخص دیگه ای مقایسه کردن چه برسه به اینکه بخوای دو تا گروه رو باهم مقایسه کنی.....

اولد ارمی*-*

تیننینسنسنسن
کاملا نظرت محترم و درسته
کاملا باهات موافقم

یح•-•
♡♡♡♡

دیگه چه خبرا؟

خوبی؟

سلامتی♡
خوبم:)
تو خوبی؟!

سلامت باشی همیشه

خوبی واقعا؟

بد نیستم میگذرونم

♡♡♡♡
اره واقعا خوبم😁

خداروشکر

خداروشکر همیشه خوب باشی*-*

من مقایسه نمیکنم گروه ها رو تنها مقایسه راجب متن اهنگا و موزیک ویدیو هاشونه که مثلا هایب اهنگای خوبشو به انهایپن و تی اکس تی میده تا به بی تی اس یا مثلا میتونن متن های قوی تر و جالب تری به استری کیدز بدن چون قابلیتشو دارن .
راجع به فندوم هم فندوم بی تی اس یه جورایی بعضیاشون همش میخوان حمله کنن تا یکی نظری راجع به بقیشون میده یا میخوان همش شایعه درست کنن و خب فندوم های دیگه رو ترجیح میدم

عالی♡

نظرت درسته*-*
کی رو ترجیح میدی؟
مرسی جواب دادی لابلی

همه
روه ها تلاش میکنن تاسر فندومشون بالا باشه پس
همشون یکین:)

ای جان*-*♡

مرسی کامنت گزاشتی

الان فکر می کنم کیپاپ دو بخشه، گروههایی که زیادی دیده میشن و بخش دوم گروه هایی که علی رغم تلاش زیادشون به دلیل اینکه توی کمپانی های معروف نیستن اصلا دیده نمیشن

خیلی از گروه های کیپاپ متاسفانه دیده نمیشن*-*

و حیف میشن
منظورم بین گروه های معروف و معروف تره*-*
هق

تی ااکس ای؟ ایتیز؟ انهایپن؟ …..؟ اونا عالین
ایدولای کیپاپ همشون عالین
میدونی همه ی ایدولا کلی زحمت میکشن
کلی سختی میکشن
کلی کار میکنن
و مجبورن کلی حرفای غیر قابل باور کمپانی هاشونو اجرا کنن
و واقعا هیچ کاری بدتر از مقایسشون نیست
چون نه تنها ما پشت پردشونو نمیبینیم
بلکه حتی روی پردشونم باهم فرقی نداره
همشون دارن به سخت ترین شکل ممکن تمرین میکنن
همشون بهترین خودشونن
همشون بهترین گروهشونن
حتی اگه مقایسه ای در کار باشه، مقایسه خود الانشون با اوایل دبیوشونه
که همشون کلی پیشرفت کردن و موفق تر شدن
کسی که مقایسه میکنه
قطعا فیکه
فیک:)

همه ی آیدل ها واقعا با استعدادن و با وسواس انتخاب شدن و تلاش کردن صحبتت کاملا درسته


ممنون بابت نظر خوبت 

موافقم که فیکن

هر فندومی برای نشون دادن ایدولش هرکاری میکنه ولی نباید به فندوم گروه مقابل یا خود گروه مقابل توهین بکنه

مقایسه کردن چیز جالبی نیست به نظرم. چون همه ایدولا دارن سعی میکنن بهترینشون رو برای طرفداراشون بزارن حالا بعضیا موفق ترن بعضیا نه. این دلیل نمیشه که بگیم مثلن اون گروه مزخرفه یا دبیوشون احمقانه بود و چرت و پرتای این مدلی

لاو یو به خاطره نظرت لابلی 

ما آرمی ها و خانواده ی بنفش همیشه پشت تمام گروه های کیپاپ هستیم


هر گروهی به اندازه خودش بی‌نظیره و برای رسیدن به جایگاهش خیلی تلاش کرده
و برای فن هاشون هم میخوام بگم :وقتی دارین از ایدولتون دفاع میکنید مواظب باشید بقیه رو نابود نکنید
چون هممون عضو خانواده کیپاپ هستیم

درسته

مرسی به خاطر نظراتت
باهات موافقم لابلی♡💖

💜💜
یسسسس😊😊

😍💖💖

من آرمی نبودم و فقط گرل گروپ استن میکردم اونم از ۲۰۱۶ بلک پینک بود! ۲۰۱۷ با منستا و بی تی اس آشنا شدم ولی۲۰۱۸ فنشون شدم
و خب همشون عالین توی سبک خودشون
و اینکه میان مقایسه میکنن و میگن برتره و میونه آرمی هارو با کیپاپرا خراب میکنن خیلی چرته!
به عنوان یک دیفندر پیج میزنن به عنوان هیتر به فعالیت ادامه میدن

موافقم باهات

مرسی به خاطر نظرت♡♡♡

خواهش میکنم
راستی فیک islan? ورژن کوکمینشو خوندم و به طور عجیبی زیبا بود:)

*-*

واووووو کوکمین>>>>

اره قلم خیلی قشنگی داری
اسم اشتباه تایپ شده بود..
ببخشید

نظر لطفته!!


وای یه لحظه خودم تعجب کردم🤣🫂❤️
مرسی عزیزم
فدای سرت♡

واقعیته!
ساری واقعااااااااااااااااااااااا
خواهش

مرسی لاو



فدا سرت بابا♡

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان