دیلیم ☾︎

خوشگلا

دیلیمه دوست داشتین جویین شین

لاب یو*-*

پ.ن:قبلش فل فل شکن هاتون رو روشن کنید 

لینک

۱ 💙 ۰ 💔
ی سوال دارم من "-"
پروفایلت کیستت

پروفایل بیان؟

خودمم

چقدر کیوتییییی

کیوتتتتتت؟؟؟

دخترم مطمئنی؟

ارههههTT

حس کیوت بودن نمیکنم*-*


*وقتی تام بویی ولی همه بهت میگن کیوت

ولی کیوتییTT
*منم همینم.

یاااا😭😭😭



تام بویی؟
ببینمت؟

کیوتت
بلی
نوچچچچ من خیلی زشتممم

یااا عجبااا


یاااا کی گفته زشتییییی...
اصلا ببینمتت

کیوت
خودم D:
الان با لپ تاپمم عکس از الانم ندارم توشش از چندوقت پیش دارممTT

...یاااا


خب تو بگی من که قبول نکردم
مشکلی نیست دوست داشتی بزار ببینمت

کیوتت ویلوخیستلحیس

میگردم هر وقت یچیزی پیدا کردم بهت میدمم

یاااا هعی استاپ ایت



باشه لاب

اخه کیوتیی

تو که من رو ندیدیییی

خب ک چیی

من کیوتتتت نیستممم

هستی

نیستممم


هستی قبول کن دیگه

هرگزززز😭

عی بابا..

آری دیگر😎🥂

عجبااا

دیگه دیگه

ولی کیوتی

ایگو خدای من

کیوتتت

هی استاپ ایتتت

نمیخواممم...تو واقعا کیوتیی

چرا خبببب🤣


لبخند ملیح زده بودی توی عکسهTT

دیگه نزدم ها ها عوض شد

چی بگم الان

هیچی 

بپر دیلیم جوین شو


وی پی ان ندارم "-"

ایگووو 


حالوم بدد

چرااا؟

گردنم درد مکنه

الهی 

شب بد خوابیدی؟

اره فکر کنم

ایگو عیب نداره بهتر میشه ♡

سرمم درد مکنه

استراحت کنننن


منم خیلی...
باید برم بخوابم دیروز اصلا نخوابیدم

توهم استراحت کن

الان بیدار شدم و هنوز خسته ام

سلامپ
خسته نباشی..؟:

سلاممم


آنلاینی دائما

تو هم


حوصلم سر میره اخه..

منم حوصله ام سر رفتهههههه

حوصلی من تیریکیدی

ایگو تیرکسسسس

چیکار کنیم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان