های _

سلام خوبین؟

حرف بزنیم آیا؟

۲ 💙 ۰ 💔
چی بگیم عسیسم
حالت خوبه

هرچی


اصلا:)

درس و مشق چطور میگذره
هوا سمت شما چطوره.. طرف ما که به شدت گرمه

چرااااا چیزی شده

درس نمیخونم:)


من سردمه ولی فکر کنم گرم باشه


خیلی چیزا ولی حال تعریف ندارم

منم حال ندارم بخونم ولی متاسفانه باید بخونم.. و میخونم عین خر

اوه نووو خوبه که ‌‌.. سرما بهتر از گرماست

بیخیال بابا .. دو تا موزیک بزار .‌‌. پاشو برقص .. دو تا ام‌وی ببین ، دو تا کراش ببین .. تموم میشه می‌ره پی کارش

کاش من پیشتون بودم.. پیش همه اونایی که حال ندارن
خودم رو به راهشون میکردم بخدا
من از این آدمام که نمی‌دونم انرژیمو چجوری تخلیه کنم
هرکس دور منه دیوونه شده و اونم مثل من پر انرژی شده

هعیییی خیلی حیفه

خوش به حالت


جدا؟

خوش به حالت من از صبح هنوز از تختم هم بیرون نیومدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان