ترجیح میدی؟!

+ترجیح میدی بک وکال جونگ کوک باشی 

یا دنسر بنگتن باشی و با جیمین تمرین کنی

 

+ترجیح میدی یه هدیه ی بزرگ از نامجون بگیری

یا با تهیونگ بری رستوران

 

+ترجیح میدی با شوگا پیانو بزنی 

یا با جین گیتار

 

+ترجیح میدادی میکروفن جیهوپ باشی یا 

بطری آب جیمین

(سم بودن در تمام مراحل زندگی*-*)

 

+ترجیح میدی عضو هشتم بی تی اس باشی

یا یه آیدل سولو ولی معروف

 

+ترجیح میدی مترجم اختصاصی بنگتن باشی 

یا میک آپ ارتیستشون 

 

+دنس رو ترجیح میدی یا وکال ؟

 

+اگر استایلیست بنگتن بودی، برای جیمین یه بلوز سفید لش انتخاب میکردی یا یه هودی با رنگ های پاستلی

 

+ترجیح میدی فن فیکشن یونمین بخونی یا تهجین؟

 

+دوست داری خودت فن فیکشن بنویسی یا یه دوست داشته باشی که فن فیکشن های خفن بنویسه؟

 

+خوندن وبتون رو ترجیح میدی یا فن فیکشن؟

 

+ترجیح میدی نقاشی بکشی یا زبان های جدید یاد بگیری؟

 

+ترجیح میدی بتونی پیانو بزنی یا ویالن ؟

 

+با جین آشپزی کنی یا شوگا بهت آهنگ سازی یاد بده؟

 

+استف اصلی بنگتن باشی یا پزشکشون؟

 

+دوست داشتی یه بخشی از سهام کمپانی بیگ هیت مال تو بود و جز هیت مدیره ی کمپانی بودی یا دوست صمیمی بنگتن بودی؟

 

+دوست داشتی یه کانال یوتوب داشتی و توی کانال یوتوبت با تهیونگ مصاحبه کنی و کلی ویو بخوره یا با کل اعضا مصاحبه کنی ولی کمتر ویو بخوره؟

 

+اگر قیمت لایت استیک و یه آلبوم بنگتن اندازه ی هم باشه ترجیح میدی لایت استیک بخری یا آلبوم؟ 

 

 

 

#ترجیح

۴ 💙 ۰ 💔
بک وکال کوکی
رستوران با ته ته
گیتار زدن با جین
مایک هوپی
عضو هشتم بی تی اس
میک آپ ارتیستشون
وکال
هودی با رنگای پاستلی
فن فیکشن یونمین
خودم بنویسم
فن فیکشن
نقاشی
پیانو
الانشم دبیرستانم فرقی نمیکنه به هر حال
شوگا بهم آهنگ سازی یاد بده
استف اصلی
دوست صمیمی
با کل اعضا مصاحبه کنم ولی کمتر ویو بخوره
البوم

تنک هانی*-*

بک وکال بانی عضله ای
از نامی هدیه بگیرم
شتتتتتتتتت....منو تو دوراهی نزار...گیتار بلدم....با شوگا پیانو بزنم
میکروفون جیهوپ...همیشه موندگارم منو نمیتونه دور بندازه:)
آیدل سولو.....صدام جوریکه باید همیشه اسلو بخونم
مترجم
تو عروسی خوب قر میدم ولی وکال
سفید اسلش
یونمین
خودم مینویسم.....فن فیکشن هم میخونم
ویتون شیرین تره...ولی تو فن فیکشن تخیلاتت میاد وسط
من هر دوتاشونم انجام میدم پس هر دو
گیتار به ویالون نزدیک تره....میتونم بزنم
واااای دلم برا جین هیونگ تنگ شده...باهاش اشپزی میکنم
اگه پی دی نیم حقوق خوب بده استف اصلی:)
داوش سهامو میخامو بس.....بعدش خودم باهاشون دوس میشم:)))
ویو برام مهم نیس باید باهمشون حرف بزنم....
لایت استیک

😍😍😍😍

دنسر بنگتن
یه هدیه بزرگ از نامجون
با شوگا پیانو بزنم
میکروفون جیهوپ
یه آیدل سولو
مترجم اختصاصی
دنس رو ترجیح میدم
بلوز سفید لش
فن فیکشن یونمین
یه دوستی داشته باشم که خفن بنویسه
هم وبتون و هم فن فیکشن
زبان‌های جدید یاد بگیرم
شاید پیانو
با جین آشپزی کنم
اسنف بنگتن
دوست صمیمی بنگتن
با کل اعضا مصاحبه کنم
آلبوم

واو ایول *-*



من میتونم اون دوستت باشم*'

بک وکال کوکی
هدیه بزرگ از نامجون
با شوگا پیانو بزنم
میکروفون جیهوپ
سولو
مترجم گرام
وکال
هودی
یونمین
دوست نویسنده
وبتون
نقاشی
پیانو
اهنگسازی با شوگا
استف اصلی
دوست صمیمی
کل اعضا
البوم

من میتونم دوست نویسنده ات باشم♡


واو واو

گلبم^^
دوست نویسنده من سلااااام😍😍

ماچ


سلام سلام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان