blue and gray☾︎

Blue &gray

couple:taejin

writer:Huka_VJ.YG 

Gener:historical, Romance 

 +++

ᴅᴀɴʟᴏᴡᴅ

 

 

+++

ممنون میشم نظراتتون رو بگید♡

 

 

 

+++

میخوام از هر کاپلی که دوست دارید فیک یا وانشات بنویسم

میتونید از منوی وب برید توی قسمت" درخواست "و اونجا برام کامنت کنید

 

بوس بهتون

 

+++

گایززززززز بدوییییددددد اگر هنوز وانشاتم رو نخودیننننن 

وب ددی بخونیددددددد

http://fazayihaa.blog.ir/post/1326

 

 

سریععععع منتظرمممم

 

 

حداقل بلاکید ♡ یا کام بزارید سارانگه

 

 

۸ 💙 ۰ 💔

ژانرش T-T 

کاپلش T-T 

و حتى اسمش T-T 

کراش هاى ابدیه منن T-T 

 

نویسندش کیست ؟ 

من نیزززززز

با افتخار مال خودمه 😂😂😂💖


عهه بلخره گذاشتی همون قبلیه؟

یسسسسسس 

کدوم قبلیه؟(پس که زیادن)
یس گزاشتم و اینم از این 

بیب عالی بود 😉💕

من منتظر بقیه فن فیک هات هستم 

 

سارانگه لابلی 😍😍😍💖


حتما 😍

اوه با اینکه تهجین شیپر نبودم اما خوندمش و گاد عالی بودددد

مرسیییی😍🥺




کاپل مورد علاقه ات چیه؟

من درواقع همه کاپلی دوس دارم اما کوکوی خیلیییی بیشتر مینوی و کوکمینویم خوبه 

 

راستی اشنا شدیم؟

اوههه وانشات بعدی حتما کوکوی ،یا شاید ویمینکوک 

اره یکی از این دو تا رو حتما مینویسم😍


آشناییم.


هوکا هستم ۱۶

واییی اینارو خیلی دوس دارم*-*

 

 

پانته آ,پان,دارک کویین,بدکویین 17 خوشبختم و اینکه ب پروفمم نگا نکن😂

چشم چشم حتما مینویسم


اوووه تو همون بد کویینی اسمت عوض شده؟🤣

اوه ازم بزرگ تری اونیم میشی❤💖

ماچ بهت*-*

 

متاسفانه بله ج ح بازی کردیم😂اره اونیتم ناناز*-*

♡¤♡



اره حدس زدم🤣
یس اونی پان😍

چ قشنگ[:

افرین لیدی ..

چیزی ک قشنگ ترش میکنه کاپل کمیابشه ‌‌و هیستوریکال بودنش...

یکم ادبیش میکردی بیشتر فقط ...اثر هنری میشد~•~

فایتینگ🫂😂😔

جدا؟ 

ممنونم 
کاپل کمیاب رو دوست دارم❤🥰
نه بابا اونقدر خوب نبود که 😅
ممنونم 

من خودمم نویسنده ام‌ با توجه به چیزایی که خوندم از بی تی اس که همشون آبکین گفتم خوبه...

شکست نفسی نکن هیچوقت ممکنه مخاطبت فک کنه دوست داری ندید گرفته شی|:

اوه البته خب خیلی هاشونم خیلی عالی ان❤

اوه باشه ممنون 
مرسی از نظرت🥰

Hi! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs!
Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!
Carry on the excellent work!
تا ابد کنارم بمون ~~
عالی بود

😍😍😍

لطف داری 
ممنون وقت گذاشتی خوندی

ممنونم از تو که وقت گذاشتی و نوشتیش=)

*-*

افتخار میدی به هیووایی هام اضافه بشی؟
هیوایی:ترکیب هوکا و کاواییه 
به ریدر هام میگم*-*

حتمااااا!!!
از همین الان یک هیووایی ام

😍😍😍😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان