OST_ice cream love _wheein☾︎

 

 

ice cream love_whee in 

one ordinary day OST

 

 

۳ 💙 ۰ 💔

هایییی فالوم میکنی پلیززز

های قبلا فالو شدی💙

اوکی صداش زیادی رویایی بود:_) 

مامامو رو خیلی دوست دارم این سریال و بازیگر اصلی رو هم دوست داشتم ، این او اس تی برام خیلی عالی بود

هق منم بایسم سولاره

یس می توووو

عر سولاررررر هق چقد شبیهیم

ییییههههه تقریبا

بایسات تو گروه های دیگه کی ان؟ 

بی تی اس هوپی (قبلا جیمین) 

اکسو شیومین

منستا اکس مینهیوک 

بلک پینک رزی

گات سون جین یونگ

استری کیدز مینهو

جی ایدل سویون

تی اکس تی اوتی ام

استرو مون بین 

بقیه همه اوتی

کرویتی هوبه

اومممم من بایسام

بی تی اس یونجین
اکسو او تی 12
بلک پینک جنی و جیسو
گات سون جین یونگ 
استرس کیدز مینهو
جی ایدل یوکی 
تی اکس تی او تی 5
استرو ام جی 


هیمممم جین یونگ اون وسط فقط👀

جین یونگ و مینهو و سولار😆

خوبه:>

دارم فیک مینوسمممم عر عر عر نامکوکه

(نامکوک شیپرم)

تهجین هم هست 

تبنینسنسنسنسنسنسهسنس مثل من شید میکنی منممممم تهجین و نام کوک


وات د هللللللل عررررررررررررررررررررررززز

خیلی عرررررررر 🥺🥺🥺یه وانشات تهجین هم تو سایت هست

عر واقعا من حتما میخونمش

من نویسنده نامکوک و تهجین وب ددی ام👀ولی خب سد اند زیاد مینویسم این یکی هپی انده

نقنیمسمسمسم کدوما مال توعه؟ 

هم پین فال هیم ولف بقیه رو باورت میشه یادم نیست:_) 

خب الان میرم تگ تهجین رو میبینم 

با اسم کانگ رز نوشتی؟ 

اره یکی رو با کانگ رز نوشتم بقیه رو یادم نیست قبلا دادم

اوکی اوکی🤭

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان