عمه ساداتتتتتت میدل اف ده نایت آپ شددد

۴ 💙 ۱ 💔
وقتی سداند تموم شد و منم عشق سداندم.

اره!

ولی خب هنوز تموم نشده ممکنه هپی تموم شه 
فکر کردم فقط خودم چیزای اینطوری و غمگین رو دوست دارم.

ولی لست‌پارتش آپ شد.

من آذر ۱۴۰۰ فیک raised in pain رو خوندم، و از ساعت ۱ و نیم، تا ۶ و نیم صبح من داشتم برای جیهوپی که توش مرد گریه میکردم.
درحالی که ارباب‌برده‌ای تهکوک بود و کوک بدتر داشت درد میکشید.

وای 

فیک غمگین بهم معرفی کنننن
من یه مینی فیک خوندم کاپلم نداشت
جین توش مرده بود کلا نبود بعد وای فقط فلش بک میخورد 
من پاره شدممم
 سرش دو سه بار خوندمش بس که نویسنده اش قشنگ نوشته بود
اسمش love story عه 

ببین من سپ خیلی میخونم، و غمگین ترین فیک‌ها یکی be kind بود، یکی just stay.
بعد من یه تهکوک ارباب‌برده‌ای هم میخوندم، dark fate، منتها نمیدونم چی شد نویسنده انپابلیشش کرد:/
همین raised in pain هم غمگینه به شدت.
بعد letter هم غمگینه، البته این از جینه.
یدونه هم سپ بود orange، منتها نویسنده یهو اومد همه پارت‌های بوک‌رو حذف کرد، دوباره الان یه پارت ازش گذاشته.
و تو کامنت بعدی ایدی های نویسنده‌ها‌رم برات میذارم.

وای من هر چی میخوندم اینطوری بود جین توش گناه داشت

سپ>>>>>>>>
برم ببینمشوننن

ببین ایدی نویسنده raised in pain:
_darkbluefic_
ایدی نویسنده be kind:
Opaldie
ایدی نویسنده just stay:
Itstarane
ایدی نویسنده letter:
Jina_jina
یه سپ به شدت دردناک دیگه هم هست که نگفتم، a dead you in my memories:
Yoonimoon993

واییییی ممنون♡

نیاز نبود انقدر زحمت بکشی خودم میدا میکردممممم



یه ریدینگ لیست درست کردم اسمش رو گذاشتم پیشنهادات عمه 🤣🤣🤣
وای letter رو خونده بودم
من کلا فیک های غمگین جین محور رو خیلی دوست دارم:<
مرسی اسم نویسنده رو نوشتی چند تا نمیگفتی پیداشون نمیکردم

کلا تو فیک‌ها یکی هوبی گناه داره یکی جین:/

حالا ایدی نویسنده orange رو یادم رفت بنویسم:/😂
Laughingorca

آره اره دیدم ریدینگ‌لیستو😂 عمه‌اش‌هم به شدت کشداره.
از امروز هرچی فیک پیدا کنم معرفی میکنم به تو☺️😂

پ.ن: وی یک سال است که برنامه پابلیش کردن یک بوک را دارد اما گشاد است.
پ.ن.۲: فیکشن هم نیست پرونده قتله😂

وای اره:<

من به عنوان نویسنده تایید میکنم
سادیسم رو جینهوپ حال میده😭🤣

بزار نگاه کنم اینی که میگی

ارییی عمه ی کشدار میترسم نویسنده وقتی نوتیف براش میاد که کارش رفته تو ریدینگ لیست عمه پشماش بریزه🤣🤣🤣
خوب میکنی

واو کمک خواستی بگو حتما 

مثلا من raised in pain رو ساعت ۱۲ شب شروع کردم به خوندن، بعد ساعت ۱ و نیم شب رسیدم به بخش مردن هوبی، ببین من از ساعت ۱ و نیم شب تا ۶ و نیم صبح داشتم گریه میکردم.

مود نویسنده وقتی ریدینگ لیست‌رو میبینه یه همچین چیزیه:
https://s8.uupload.ir/files/inshot_20230522_155754562_rsqy.jpg

مرسیی.

اسپویل کردی!نباید اسپویل میکردیییییی



🤣بزار ببینم
وای عاشقت شدممم🤣

ولی تو هنوز ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ فیک هم نمیدونی. یاح یاح. این که چیزی نیست☺️

و نویسنده‌ای که نمیداند منظور از عمه، عمه سادات در نوحه محمود کریمی میباشد😔🤙

وای هق وایی 


🤣🤣🤣
باهات اشنا شه خیالش راحت میشه

مای هوکا، خیر سرم میخوام برم اینستا اکانت بزنم، مگه میذاره:/
هر سری یه بازی در میاره.
بار اول کلا از ایمیل به بعد ارور میداد،
بار دوم سر تاریخ تولد حتی اگه میزدم من سال ۱۹۸۷ دنیا اومدم:/
الان که امتحان کردم دوبار باز بازی در آورد.
اولش رسید به بخش یوزرنیم، یوزرنیم رو زدم گفت یکی داره از این ایمیل استفاده میکنه.
بار دوم کلا باز ارور داد که یه مشکل پیش اومده بعدا امتحان کن:/

پ.ن: اما اگه درست شد حتما اگه ایدی داری ازت میگیرم.

برا من خیلی راحت اوکی شد!

یه ایمیل جدید استفاده کن 
قبلش هیستوری مرورگرتم پاک کن که اون قبلی ها روش سیو نباشه.
تست کن بالاخره درست میشه.


باشه عزیزم ^-^

همه با من آشنا بشن میبینن؛من چقدر موجود خوبیم😔
(صد سال:/)

ببین من از این ایمیل‌های ده‌دقیقه‌ای استفاده کردم برای اکانت زدن، چون یدونه فیک از یه جا دیگه استفاده کردم گذاشت اکانت بزنم و گفت یکی دیگه داره استفاده میکنه. منم رفتم تو کار ایمیل یک‌بار مصرف ده‌دقیقه‌ای. ببین با کلی بدبختی اکانت‌رو زدم. یهو اینطوری کرد که ما نمیگذاریم اکانت عین زده شود، یه گزینه دیسگری هم تهش داشت. من اونو زدم اول تاییدی گرفت که ربات تیستم، بعد دوباره ایمیل خواست، بعد شماره خواست که من باز رفتم شماره فیک پیدا کردم😔😂 بعد عکس خواست، بعد الان اومده میگه تا یک روز دیگه نتیجه رو میگیم که میتونید اکانت داشته باشید یا نه.
حالا یکی از دوستام گفت اگه بتونه برام اکانت میزنه، منم گفتم اوکی. ببینم حالا چی میشه.

درسته😔💓


🤣🤣🤣وای 
خب به دوستت بگو یه ایمیل بزنه برات نچاتت بده🤣

گفت کلا اکانت میزنم اگه تونستم رمزش رو میدم به تو، حالا دیروز نتونست امروز هم میبینیم چی میشه.
از یه ور هم اون اکانته تایید نشد😂💔

پ.ن: یه نامجین از اینا که از فلاف میره جنایی معرفی کنم؟ سپ‌هم داره.

🤣ایشالله اوکی میشه 





تهشم میبینی پیر شدم هنوز نزدم😂

خوابم میاد 🤣🤣🤣


و اینجاست که ایت‌الله خلسه میفرماید: این بده!

وای خلسه🤣🤣🤣

خوشم میاد از چیزخل بازی هاش
ولی خودش خیلی چیز میکنه وای

کلا چیزه ولی ملت می‌خندن.
اهنگ‌هاشم خوبه حالا.

🤣🤣🤣حق میبینم 



لینک ناشناسش رو توی تلگرام گذاشته بود من براش آهنگ اگست دی سند کردم اونم دید🤣🤣🤣

خلسه: خدایا منو شلغم تو تره‌بار محمود آقا بکن.

🤣🤣شلغم خاصیت داره خو

لااقل بی خاصیت اون چنانی از دنیا نره😔😂

🤣🤣🤣وای وای

والا دیگه😔 یادت‌هم نره مصرف بیش از حد استخوان باعث پوکی نوشابه می شود.

پ.ن: وی با فیک آمده. البته اگه نمیخوای معرفی کنم بگو..حیحی
ببین اون نامجین و سپی که گفتم، the strawberries daddy(یه همچین چیزی بود😔😂) ببین اولش کلا فلاف، قربونش نری. بعد میزنه جنایی.
ایدی نویسنده هم: beauty_9500

بعد یکی دیگه هم هست forever mine، این ویکوکه. بعد عین فیلم ترکیه، یکی از یکی بدبخت تر. خوراک خانواده‌های ایرانیه که بگن: حالا انگار خودمون درد و بدبختی کم داریم بشینیم ناراحت اینام باشیم. در مقابل یکیم مقل من هست که بگه: گیگیلی داره درد میکشه.
ایدی نویسنده‌شم: sshidey
البته خودم تازه اینو شروع کردم خوندن و الان فکر کنم پارت ۲۰ام.
آره دیگه تا فیک های بعدی مهربان را شمای خدا می سپارم.😔🤙

چمش فراموش نمیکنم



با سپاس از شما 💓

میدونم خیلی بهت لطف دارم لازم نیست بگی.

اره خیلییی ممنون بازم


فیک از جین اگر دیدی بهم بگو

چرا یه روز محو بودم؟ نمیدونم.
خب های هوکا چه خبر

عمه هر روز به من سر میزنهههه

اتفاقا چند بار دیروز اینا چک کردم بیان رو...

سلامتیت عشقم^-^

بله بله، من برادرزاده‌هام رو تنها نمیذارم منتها حداقل عمه ۱۰۰ نفرم😔

خوب است، منم دارم خودمو برای پیدا کردن تهکوک ارباب‌برده‌ای جر میدم، پیدا هم نمیشه:/

ای جان افتخار افتخار



سرچ کن bdsmیه چیزایی میاد

من گودرتمندم.

سرچم کردم زیاد نیومد، یعنی نصف‌شو خوندم، نصفشم کاپل‌هاییه که من نمیتونم مثل کوکمین.
ایم بدبخت.

میزنم ارباب برده ای تقریبا همش تهکوکه

همش رو خوندی!؟


 حساس نباش رو کاپلش کوکمین هم خوبه
مهم داستانشه

یجورایی اره. بعد اکثرا خیلی اپ نشدن، منم دنبال یه‌چیزی مثل ریزد این پین‌م که هم به شدت خشن باشه هم طولانی و ارزش خوندن داشته باشه.
مثلا یه بار بدونه خوندم، I'm in pain ... master. هم نویسنده خیلی پارت‌هاش کوتاه بود هم واقعا تو داستان یه چیزایی رو اشتباه میگفت. و شاید باورت نشه ولی من تنها دلیل اکانت واتپد زدنم این بود که به نویسنده بگم کسی‌که اسکیزوفرنی داره رو مود توهم و هذیونه درحالی که کل فیک بیشتر سادومازوخیسم و دوقطبی بود.😂 بعد خلاصه تا پارت ۹۵ اینا خوندم دیگه ادامه ندادم، و میدونم که ۱۱۰ تا پارت رو رد کرد.
بدونه هم بود اگه اشتباه نکنم tame me my boy، این یهو یه مدت زیاد اپ نکرد منم بی‌خیال شدم.
از یه ور اگه بخوام سداند بخونم دنبال یه داستانی مثل be kindام‌. زجر زجر تا آخر. البته داستان‌هایی مثل just stay هم اگه خوب نوشته بشن واقعا قشنگ میشن.
بعد گاهی فیک مورد‌علاقه‌تو پیدا میکنی، یهو میبینی عه کاپلش دقیقا برعکسه. مثلا به شخصه وقتی دیدم your pain is my pleasure کوکویه واقعا شکست عشقی خوردم. بی‌دی‌اس‌ام طولانی بعد صدسال پیدا کرده بودم:)
بعضی اوقات‌هم یه فیک هست اینقدر قشنگه، اینقدر قشنگه اصلا کیف میکنی و هربار که میخونی برات تازگی داره و یهو نویسنده به دلایل نامعلومی میزنه انپابلیشش میکنه و اون چنلی که توش اپ میکرد هم دیلیت میکنه. نمونه‌اش dark fate. یعنی ببین من این فیک رو کم کم ۶۵۷۸۸۷۶۵۴۲۲۴۶۶۷۸۹۹۷۶۶۸۰۰۰۰۸۵۵۵۵ بار خوندم و بازم برام تازگی داشت از بس قشنگ بود. یهو وقتی فصل دوش تموم شد نویسنده زرت یه جا به هوای ادیت انپابلیش کرد، بعد هم کلا به دلایل نامعلوم. یعنی اصلا من هیچ من نگاه.
(چقدر زر زدم)

برای من کلا یکی نحوه توصیف داستان مهمه یکی کاپل، و من کلا یا ویکوک میخونم یا سپ. البته جینکوک و تهجین‌هم گیرم بیاد میخونم، نامجین رو بیشتر با ویکوک میخونم.
کتک زدن آزاد است-

روحیه خشن 😌


جر اشتباه کرد.
من ببین بیشتر از ۳۰ پارته نمیخونم چطوری خوندی؟!
مازوخیسم؟😭
وای خیلی بده یهو پاک شه
منم یه. فیک نامجین قبلا خونده بودم
بعد دنبالش گشستم دیدم نیست

نه بابا زر چیه.
سندروم کاپل بی قرار داره

من کلا اینطوریم ولی دلیلی که میخونم حقیقنا جدا از قاتل سریالی درون و روحیات اینه‌که همه تهش به آرامش میرسنط چه با زندگی چه مرگ.
فقط ماییم که بدبخت بیچاره میمونیم:/😂

من در حالت عادی ۱ پارت هم گشادم بخونم، وقتی واقعا ارزش خوندن داشته باشه میخونم.
نه ببین سادومازوخیسم ترکیبی از هردوئه، یعنی هم نشانه‌های سادیسمه هم مازوخیسم. مثالش هم همین I'm in pain master، نه به یه جا که تهیونگ داشت پای جونگکوک‌رو با اره برقی میبرید، نه به یه جا که کلا مود افسردگی و آسیب.
من سال ۱۴۰۰ یه فیک خوندم black rose، صدالبته تهکوک، ببین جزو متفاوت ترین داستان‌هایی بود که میتونستی بخونی. و اتفاقا میخواستم به تو معرفی کنم، اول سرچ کردم نیاورد، با بدبختی تو یکی از این بوکای معرفی فیک ایدی نویسنده‌رو پیدا کردم که روش میزدی میزد: user not found. و اینم پرید.
من ذاتا شانس ندارم.

حالا همین چند دقیقه پیش تو یوتیوب داشتم خودمو خفه میکردم با تهکوک، الان اینطوریم که آیا فلان‌عکسی که قبلا تو پینترستم دیدم واقعیه یا نه.

منطقیه 



یا خدا عمه دارم ازت میترسم😂😂
اینایی که گفتی رو فردا همشو اد میکنم تو ریدینگ لیستم♡
فیکه

من ترس ندارم فقط هرازگاهی بشینم غیبت زن‌داداشمو بکنم😂💔

اینارم اد کن:
I killed him
ایدی نویسنده‌اش اگه اشتباه ننویسم: itsnasyi
Auspicious
ایدی نویسنده‌اش: fatemehten. البته اینو خودم امروز شروع کردم خوندن. ولی به نظرم داستانش دور از کلیشه‌اس، نمیدونم حالا. هم‌اینکه هم این هم بالایی سپه. آره خلاصه.

😂😂😂به به برم سبزی بیارم؟


چشم همشون رو اد میکنم 



وای داشتم :
I killed him رو اد میکردم
یه وانشات از نامجین دیدم با همین اسم اونم اد کردم بخونم وای باحالههه

صرفا اینم اضافه کنم:
اگه ایدی نویسنده I'm in pain master رو هم خواستی:
Sev_sev_vk
ایدی نویسنده black rose رو هم قبلش kim-luna24 بود. البته دقیقا یادم نیست با _ یا -. ولی اگه پیدا کردی ایدی نویسنده رو به منم بگو. هم اینکه داستان یه محیط کاملا پلیسی و جنایی داره و اوایل فیک جونگکوک اموزشش تموم شده.
دیگه دارم همه تلاشمو برای یافتن میکنم 😂😔

طوری که با دقت اسم نویسنده ها رو میبینی...!

خوش به حال ما نویسنده ها!


 میگردم بهت میگم.

چک کردم

درست نوشتی اندر لاینه

برو برو یه اش نذری هم درست کنیم به کوری چشم حسود.
#و_من_شر_حاسد_اذا_حسد

بی‌بلا، همچنان منی که طبق معمول رفتم ریدینگ‌لیستو نگاه کردم😂
حالا یه کوکجین پیدا کردم ارباب برده‌ای، ۹۸ پارت. خودم حوصله‌ام نکشید بخونم. یه ویکوک‌هم پیدا کردم ۱۶۸ پارت😂💔

من just stay رو بار اول از گوگل خوندم، بدون فیلترشکن‌. بعد هربار که سرچ میکردم برای پارت بعدی گوگل این شکلی بود:
Just stay part 13
Just say the word part 13
و این just say the word رو قبل just stay خونده بودم، شانسم سپ بود ولی یونگی باتم😔😂

من گودرت دارم😔💪

ولی چه بسا پیدا نشد خود فیکه. چون منم باز گشتم. هیق‌.

به به دلم اش خواست!


کیوتی عمه

وای کوکجیننن میخوامممم اسمش چیه؟

اوف سپ یونگی بات اوفی 
بی دی اس ام بود؟!!!!
بزار بیابمش 

هعی بابا 

ولی گرمهههههههههه.

حیحی
کوکجینه اسمش: a monster's heart
ایدی نویسنده: kookjiner9297

نه نه، ببین در واقع یونگی یه آدم عادی بود، هوسوک یه شیطان. فصل دومشم در حال اپه.
ایدی نویسنده‌هم: Unholyme

پ.ن: اینستا بهت پیام دادم.

مرسیییب

اوه که اینطور

عه؟بزار چک میکنم

♥️

رفتم به کلاس گفتم که فالوتون کردم، میگن عههه فکر کردیم پسری😂💔

پروفت به پسرا میخوره😂😂😂

اخه خودم به پسرا مبخورم😂

پ.ن: تم سایت چه خفن شدهههه

ندیدمت و کنجکاو شدم




تنکیووو

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یاح‌یاح. سانسور کن عکس بدم.
**********************************************************************
دیس‌ایز می، چقدر ع.ن.م.🚶‍♀️

♥️

اوفی عمه جان شماره بدم پاره کنی؟

زیبایی میبینم تیتستسنس اوفففففف

تو اینستا هم میتونستی بفرستی^-^

سانسور گشت

من متفاوتم، سرخش میکنم شماره رو😔
این وی کجاش زیباست؟ هیچ‌جاش.

گشاد بودم برم شترشکن وصل کنم.
#گشادی
از همین #گشادی ۳ روزه نرفتم واتپد.

😂😂😂اشپزی شما؟


همه جاش

میفهمم😂😂😂


از اینا که اندازه غذا از دستشون در میره😔

هیچ‌جاش

😂اوفی 


همه جاش بچه

میگم هیچ‌جاش:/

گفتم همه جاش!


کتک میخوای عمه جان؟!

منم میگم هیچ‌جاش!

اینم فکر خوبیه فقط با چی بزنیم؟

☺️☺️☺️☺️



مادر مونی قاشق و دمپاییش رو بهم قرض داده

خب پس بیا بزن

از راه دور شکلیک میکنم تو سرت

اشکال نداره فقط طوری باشه که یه پرونده قتل تشکیل بدن

نوپ من آثار جرم از خودم باقی نمیزارم^'^

عه پس من قبلش میرم خودتو می کشم، هرروزم یه نامه میفرستم دم ایستگاه پلیس که من کشتمش.

عالیه منتظرم بیا

شلیک به کسی‌که ازش متنفرم-
فوت کردن-

دلم نیومد بکشمت ادمای اضافی دیگه که اکسیژن حروم میکردن رو کشتم، مثل دندون‌پزشکم.

اوفی 

*هیچ وقت نزار حرکت بعدیت رو پیش بینی کنن

هه گانگ🗿🤙

مواد مخدر مواد مخدر



چطوری؟میصت

به نظرت چرا همین امروز که من قراره تو امتحان یکی از بچه ها بهش تقلب برسونم شترشکن‌ها باید بوشون دراد؟

😂🤣🤣🤣🤣وای 


خدایا امتحان !
دلم میخواد خودم بکشمممم

منم میستتتتتتتت، لعنتی کم میای دلتنگ میشم TT

من بالاخره از شر امتحانا خلاص شدم اما یک معضل دیگه دارم به اسم کلاس آموزش زبان آلمانی!

فدات شم ساری این دوتا امتحانه داشت خفه ام میکرد دیگه تمومه 


اه بازم کلاس بهتر از امتحانه
من هنوز دارم



موفق باشی پسسیسسسسس

خسته امممم

بالاخره این روزاهم یه جوری میگذره، یعنی باید بگذره. بشین مثل من سگ‌های نگهبان نگاه کن😂💔
ببین من خودمو با کارتونش خفه کردم و امروز مامانم میگفت حوصله‌ام سر رفته بیا منم ببینم😔😂

هعی داره می ...

دوست ندارم کارتون

حق میگی.
پس مستند ببین، اهنگم گوش کن.

پ.ن: مای هوکا یه چیزی، حقیقتا قصد تبلیغ ندارم ولی یکی از دوستام دیروز یه فن‌پیج زده از اعضا. میشه یه حمایت کوچیکی اگه دلت خواست ازش بکنی؟ لااقل بتونه یخورده آمار پیجشو بالا ببره بعدا تبلیغ بگیره.
Bts7castle
این ایدی‌شه، اگه خواستی حمایت کن ازش لطفا:)

فدات 

حتما باید فردا بشینم کلی مقاله بخونم 

جانم عزیزم
حتما عزیزم 
تو اینستا عه؟

خدا نکنه.
حالا من نشستم یه مستند ترسناک پیدا کردم که داستانش واقعیه:
داستان واقعی آمیتی ویل.
اگه مثل خود من بدون ذره‌ای احساس نگاه میکنی حتما ببین.

اره اره تو اینستائه. کلا سر پیجش ازم کمک خواست کلا. منم دارم یخورده از لحاظ فالوور کمکش میکنم تا به یه جایی برسه. بازم مرسییی

از این ویدئو های یوتوب مثل مایا ده فیش اینا هم باحاله 

من یه مدت میدیدم

من فقط از خون میترسم وگرنه احساس دیگه ندارم

باشه حتما اگر میشه یه پستش رو تو اینستا برام بفرست چون من یادم میره هعی
خواهش میکنم 

منم نگاه میکردم مایا رو.

من چهار شنبه داشتم این مستنده رو میدبدم تو جم، بعد رفتم که تحقیق کنم یه عکس دیدم پشمام ریخت کلا.
البته وقتی میشینی دو هفته فقط کارتون نگاه میکنی معلومه همین میشه.

حتما برات میفرستممم.

خیلی خوبه

حتی باعث شد یه ایده ی جدید برای فن فیکشن داشته باشم.
وای 
راجب چی بود؟

باشه ممنون

عالیی، ببین اگه خواستس در زمینه پلیسی و جنایی من کارشناسم. کمک خواستی بگیا.

ببین یه چیزی شبیه انابل، یعنی انگار با ماورا ارتباط داشته. پلاک ۱۱۲ خیابون اوشن آمیتی ویل، یه خونه که اتفاقات عجیبی توش میفته.
اسمش: مستند داستان واقعی آمیتی ویل.
توصیه من اینه‌که هر چهار قسمتش رو باهم ببین بعد قضاوت کن. هر قسمت اوضاع عجیب تر میشه.
ولی مثلا من از مامانمم پرسیدم گفت مطمئن باش بیشترش دروغه. دیگه قضاوت با خودت.

♥️

جنایی نیستش ولی خفنه وای من توش موندم راستش 



اومممم باشه میبینم نظرم رو میگم


به هرحال پیچیده ترین دروغ ،دروغیه که با واقعیت ترکیب بشه 
برای همین نمیشه کاملا فهمید دروغه یا راسته

کمک خواستی بگیا.

دقیقا. پدر خانواده یه حرفی میزنه، پسر خانواده یه حرفی، پسر خانواده قبلی یه حرفی، کشیش کلیسا یه حرفی. خیلی پیچیده‌است.

باشهههه حتما



واو!

خب های هوکا، چه خبر

خب های عمه، سلامتی تو چه خبر؟

منم سلامتی. بیکار و بی‌عار.
چیکارا میکنی؟

هیچی گیرم دیگه ببینم کنکور چی میشه

مای هوکا کمک، یکی از دوستام دنبال فیک رومنس میگرده حالا تهکوک یا ویمین، تهکوک سراغ دارم ولی اگه ویمین سراغ داری بهم میگی؟

پ.ن: فیک فلاف یا امپرگ میخونی یکی سپ معرفی کنم؟

یه نگاه میکنم چیزی دیدم بهت میگم



اره میخونم بگو

طوری که از کنکور نفرت دارم از دکترا ندارم.
پ.ن: مدیونی فکر کنی از ۹۹ درصد دکترا بدم میاد. کلا تو زندگیم از یه نفر خوشم اومد اونم چون بهم سک‌سک داده بود سال ۹۲😂

مرسییییی

Lili. ادرس نویسنده‌ش هم: littleche3rry. فصل دومشم هم: min family.

َوای بدم میاد از کنکور:<

دقیقا وای
جر

مرسی
الان گوشیم داره خاموش میشه بعد میام ادش میکنم به ریدینگ لیستم 

مای هوکا تکلیف وایت رز چی میشه؟

چهارشنبه پارت جدید میاد

پس برم تو کار ثانیه شماری. حیحی

فدایت

امشب تکمیلش میکنم

مای هوکا بابت وایت رز خسته نباشیییییییییییییی.

جانممم

مرسی عزیزترین 
چطور بود؟

خوب بود خدایی. #در_انتظار_گذشتن_دوران_آشغال_و_کثافت_کنکور_برای_اینکه_پارت_جدیدی_بیاد.
ببین کنکورو قبولم نشدی نشدی فوقش سال دیگه میدی، والا دیگه.

اره:)

اصلا به خودت فشار نیار، جاش برو هرکار دوست داری بکن.

اره:<

عه اینجا شده ۶۴۰ روزه. گیلیلی

ای جانم :>

مرسی مراقب اینجایی^-^

حیحیحی

پ.ن،: مای هوکا از سر فشار کنکور بشین به این فکر کن که یه بنده خدایی سر امتحان پایان ترم جای دین و زندگی دوازدهم برای یازدهمو خوند، اما تو چه یازدهم بخونی چه دوازدهم به کارت میاد.

پ.ن.۲: عمه سادات کارشناس موفقیت.

سلام سلام

استرس دارم استرسسسس
به دردم نمی‌خوره چون عمومی نیست تو کنکور:)
وای معدلم میخوام نیاد اصلا

مهم اون فکر کردنه‌اس.
بعد کنکور درد و بلاتو برییییییز رو سرش. کنکور ذاتا یه موجود کثافت شغال و موزخوره.
معدل اصلا وضعش...

فقط دعا کن برام دیگه کاری از کسی ساخته نیست🤣😭

به امام موسی کاظم رجوع شود، اسمش طولانیه کمتر میگن.
ببین کنکورتو خوب میدی، بعدش میای، هرکی هرچیزی پرسید جواب نمیدی. بعدشم میبینی هرکار دلت خواست میکنی.
الانم بیا بغلم.

بغلللل

همچنان آرزوی موفقیت میکنم برات، تو میتونییی

خدا از دهانت بشنود

باشه ولی راحت شدی راحتتتت

شاید

مثلا بغل-

"شاید" هم منطقی بود. نمیدانم.

خب چه خبر.
این کیس جدید منه فالوم نمیکنه ولی فنه

تقریبا هیچی نی تنش 

فقط یه دنبال کننده تا ۱۲۰ دنبال کننده.

ساعت: 01:20

عهههه خودم اصلا حواسم نبود

وقتی نصفه شب بیکاری باید یه غلطی بکنی دیگه‌. من همه جا اینطوریم.
(حالا کلا تو سه تا بلاگ میرم)

من عاشق تو عم که همیشه وبلاگ من رو چک میکنی سارانگه

چون بنده یک عدد مای هوکا بیشتر ندارم بنابراین باید حواسم جمع باشه، سارانگه متقابلللللللللللللل.

وای فدات شم:)



ای موور

بیا بغلمم

تنها کسی که هر روز حالم رو میپرسه:)🫂

تنها کسی که وقتی ازش می پرسم اهمیت میده.🙂

پ.ن: بابت وایت رز خسته نباشیییییییی.

خیلی برام مهمه یه نفر اینطوری بهم توجه کنه:)))))کارات برام خیلی رازش دارن



ممنون چطور بود؟

اوکی واقعا بیا بغلم.

عالیییییییییی

بغل بغلللل



مرسییی

🫂🫂🫂🫂

حیحی، همچنان چه خبررررررررررررررررررررررر

هیچی

منم هیچی، موندم چه غلطی بکنم.
عه کامنتا شده ۳۳۳
البته الان میشه ۳۳۴.
ولی بازم

🤣🤣🤣وای 

تازه یخورده صبر کنی تعداد روز های سایت میشه ۶۶۶.

یسسس

فقط دوروز، فقط امیدوارم اون روز از خستگی نمرده باشم.

دور از جونت که عههه 

مای هوکا، دو شبه درست حسابی نخوابیدم سر این محرم، امشبم همینطور. فردا شبم تا برسم خونه باز نمیتونم بخوابم چون باز کلی کار دارم. تا الان هم خونه مامان بزرگم موندم.

چرا درست حسابی نخوابیدی؟

۶۶۶ روزگی اینجا مبارک گیلبلیلیییییییییی هوهوووووووو

به به چوکاهه

اوکی دارم نگران میشم.

نگران چی؟

۱۰۰۰۰ بازدید کننده، گیلیلیلیییی

وایییی مرسی

۲۲۰۰۰ بازدید شدن اینجا مبارک گیلیلی ولی کجایی

مرسی قشنگممم

یه کامنت دادم نیومده تو این مدت، #شکست_عشقی

نبودی نگران شدم، تنها نشونه‌ی وجودت آپ وایت رز بود، و صدالبته خسته نباشیی

جدا؟!

فدایت یه کم شدم شلوغ بود 
عزیزم مهربون

مرسی^-^دوست داشتی؟دارم میرم بنویسمش 

مای هوکا، احساس عجیب غریبی دارم. ببین از دیشب واقعا حس میکنم باید یه فیکشن تهکوک که حدودا ۲ یا ۳ سال پیش خوندم رو بخونم. گرچه پارسالم تا قبل اینکه گوشیمو بگیرن میخوندم، بعد الان هرچقدر سرچ میکنم چه تو گوگل چه تو واتپد نمیارههههههه.
آیدی نویسنده رو هم زرت یادم رفته بعد حدود یه سال، الان نمیدونم چه گلی به سرم بریزم.
7 years old love بود اسمش.
در تلاشم بیابم چون:
ببین میدونم واقعا مسخره‌اس ولی من میشینم از کارتون سگ های نگهبان فیکشن میخونم😂 بعد یدونه پیدا کردم ۱۸۹ پارت، حدود فکر کنم نزدیک ۳۰ پارتشو خوندم لعنتی اینقدر غمگین بود که یا اهنگ پیله دورچی تو مغزم پلیه یا این فیک تهکوکه میاد تو ذهنم. بعد اره، الان من نمیدونم چه غلطی بکنم. واقعا هم نیاز داشتم به یکی بگم نمیدونم دیگه. شدیدا نیازمند یه فیک غمگینم که بخونم، هرچی هم دم دستم بود خوندم. ولی اگه باز چیزی ببینم بهت معرفی میکنم.

وای درک میکنم گاهی وقتا دلش میخواد احساساتی که قبلا تجربه کرده رو دوباره حس کنه^-^


وای شت برای منم پیش اومده یه فیک نامجین بود تو سایت خونده بودم ولی برش داشتن دلم میخواست باز بخونمش 

اوه اسمش یادم میمونه جایی دیدم بهت میگم 
۱۸۹ پارتتتت؟چقدر زیادددد
اشکالی نداره عزیزم هر وقت خواستی بیا با خودم بحرفیم
وای دقیقا فیک غمگیننننن >>>>>>
چیزم تموم شد 
همون سپه که یونگی توش مریض بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان