بچه ها میشه بیاین یه درخواست کوچیک ازتون دارم^-^لطفا ایگنور نکنید_تبلیغ نیست

سلام بچه ها چطورین خوبین؟

اممم خب راستش رو بخواین یه درخواست ازتون داشتم...

و خب این در مورد فن فیکشنم که روی سایت فضایی ها قرارش دادم هست...

راستش از اونجایی که من یکی از پارت ها رو موقع دی ماه و تعطیلی سایت قرار دادم

تگ فیکم به شدت افت کرده و داره از سرچ سایت خارج میشه*-*

حالا ازتون میخوام اگر براتون امکان داره،در حد یک کامنت گذاشتن یا لایک کردن پست اگر براتون مقدوره حمایت کنید

واقعا کمک خیلی بزرگیه بهم♡♡♡

لینک فیک

.

.

.

+++

راستی بچه ها

توی واتپد هم در آستانه ی ۱۰۰ تایی شدنیم

اگر دوست داشتین میتونید بیاید و فالو کنید تا زودتر صد تایی شدن رو با هم جشن بگیریم

پ.ن:اگر دوست نداشتین ولش کنید من فقط تو مورد بالا ازتون کمک میخوام واقعاT-T

Id:hukam93

Link Wattpad

۵ 💙 ۰ 💔
اوو گاااد
این فن فیکشن خیلی عالی بود
من منتظر پارت جدیدم
ناییس
:))

راجع وایت رز صحبت میکنی؟😁🥲

من پارت بعدی رو زدم ولی مونی هنوز نزاشته 

اره
پارت جدیدو گذاشته 

😁خوندی؟

نه فعلا
امروز یکم برنامه ریزی هام خراب شد و نتونستم بخونم
ولی انقد ذوق دارم تا پارت جدیدشو بخونم که نگو

بخون که بد اتکی برات گذاشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان