[:I need someone to love me ☾︎

𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘 𝚝𝚘 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏❥︎

۳ 💙 ۰ 💔
هوکای من چ طوره؟

های نوناااا

خوبم
تو بهتری؟

*وقتی نونا هر روز حالت رو میپرسه ایگو حس خوبی داره

سلام ب روی ماهت
شکر خوب بمونی
بد نیستم یکم اوکی ترم


فدات
یس نونا حال دونسنگش براش مهمه

خوب باششش


هق نونا دلم تنگ شده باز ولی خوبم

خیلی حس خوبی بهم داد این حرفت 🫂

چطوری؟
اینجا حس خوبی بهم میده

خوبم


ایگو خوشحالم این رو میشنوم

سعیم و میکنم دونسنگ

میفهمم عزیزم .خوب باش همه چی درست میشه

فدای حست ک

قربونت نونا


چشم

نشی 

خدانکنه

امشب ک خوبی هوم؟

چشمت بی بلا

ایگو*-*


اوهوم خوبم اونی
اصلا وقت ناراحتی ندارم دارم درس میخونم فردا امتحان دارم
تو خوبی؟

*-*

شکر ک خوبی
چ بهتر خخ .
موفق باشی لاو اونی .
امتحان چی داری؟

منم بد نیستم .‌میگذرونم

:)

*-*ماچ

اره واقعا 
تو هم اونی تو همه چی لاو یو
قلم چی😭🤣استرس دارم براش همین طوری الکی الکی

ایگو خوب باش

*بغلت کردن
خوب شدی؟

ماچ بهت
لاویو تو قشنگ من

اوف گاد ...امتحانهای اعصاب خورد کن.از قلم چی بدم میاد واقعا هرچند ترازام ۶۰۰۰ اینا ام میشد ولی کلا استرس بود

بغل کردن و نوازشت
قلبم درد میکنه یکم..

ایگو*-*

*لوس کردن خود برای نونا


خیلیییییی منم متنفرم ارزشش 
چطوری نونا؟من خیلی خنگم 😭😭😭
کاش منم میتونستم خوب بدم

ایگو هیق نوناا
ماچ کردن قلبت
بهتر شدی؟
پ.ن:بازم میگم هر وقت بخوای میام بهت گوش بدم قلبم♡

کیوت من..:)


با درست خوندن .وقتایی ک واقعا با برنامه و درست میخوندم نتیجه خوب میشد.
هی دونسنگ این چی بود گفتی الان ؟
خیلیم باهوشی فقط درست و با دقت نمیخونی
میتونی عزیزم.برنامه ات برنامه خوبی نیست فقط


جانِ نونا؟
تنکت دارلینگم
بهتر شدم :)

میدونم عسلم و مرسی از مهربونیت ..تو فعلا فقط رو درست تمرکز کن

الانم برو بخواب فردا ازمون داری .همین ک ساعت خوابت کافی نیست باعث میشه تو ازمون بی دقتی کنی
شبت بخیر هوکای نونا...♡

ایگو*'

همین الان داشتم با تاتا بحث میکردم کیوت نیستما
فقط نونام میتونه بهم بگه کیوتت
هق نونا تو برنامه ریزی کردن افتضاحمممم 

جانت سلامت
جه خوب
امیدوارم خوبه خوب بشی

ایگو تشکر چرا...؟
چشم
اره کم کم داشتم میرفتم بخوابم
شب بخیر نونا پاستیلی ♡

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان