هوکا شناسی!!! ☾︎

های ایم هوکا 

18 سالمه

خصوصیات دیگه :

ایکیو:136

قد:152🙂

پ. ن:نشستم به در نگاه میکنم، دریچه اه میکشد 

پوست روشن و موهای خرمایی حالت دار 

چشمای سبز ابی 

پ. ن:هنوز نمیدونم چه رنگیه 😂🙂

Istj

ساز مورد علاقه ام :ویالن 

پ. ن:ویالن دارم ولی توش حرفه ای نیستم 

عاشق انواع روبیک 

پ. ن:همه مدل درست میکنم 

رمان کلاسیک خیلی دوست دارم 

فن فیکشن مینویسم 🙂

پ. ن:بخونیدش 

رنگ مورد علاقه ام :آبی،مشکی،سفید

پ. ن:کلا رنگ های سرد رو ترجیح میدم

گروه مورد علاقه ام:BTS ، mamamoo, txt،enhypen, winner

پ. ن:خیلی گروه های دیگه ام استن میکنم 

بازیگر مورد علاقه ام:, suzy,Kim soohyun, hwang in yeop,

Yuna park,cha Eun woo,hyunshik 

junseok,Choi woo shik,park seojun و...

سولوییست مورد علاقه ام:iu,Ailee,solar

 

بایس هام تو گروه های مختلف :

Ikon:جی یا جینهوان

پ.ن:سونگ رو هم دوست

Enhypen: نیکی، سونگهون

Nct:خیلیا😂از 23 نفر بزار 

وین وین، جیسونگ، هه چان، سانگ چان و تن( nct dream یونیت مورد علاقمه)

Seventeen:جون،جانگهان

Astro:ام جی، مونبین 

Got seven:جین یونگ، جی بی، جکسون

Stray kids:لی نو، سونگمین

Gidel:سوجین، سویون

Itzy:لیا، ریوجین

Aespa: وینتر

Txt:

Ot5 بیشتر تهیون و یونجون

Twice:جویی، جونگیون

Black pink:جنی، جیسو

Bts:یونگی، تهجین

Exo:سوهو,چان, بکی,کای

 Mamamoo:سولار، وین

Winner:جینو 

Tearsure:جیهون،یوشی،جونکیو،هیونسوک

+++

دیگه چی بگم😂😂😂؟ ! 

سوالی بود بپرسید 

۸ 💙 ۰ 💔

اونی از من کوتاه تری:"/

اره کلا ریزه میزه ام😂😂😂

پ. ن:شایدم کوتاه تر باشه
خوبی تو؟ کم پیدا

*اشنا شدن *

سلام هیتوکا خوبی؟ 


اشنا شدن

بعله :)))

شما خوبی ؟؟؟

خوب باش


مرسی منم خوبم:»

چه خبر ؟؟:))

چه میکنید ؟؟:)

سلامتیت


امممم هیچ مدرسه الان زنگ ورزشه دارم فیض میبرم😂😂


+جمع بستن احترامه؟ اگر احترامه که میخوای ولش کن 🤔

تو چیکارا میکنی؟ 

از شانس های الهی نصیبتون شده XDDDDDDDD

 

++اوهوم احترامه :"""

 

 

منم فیکشن دوستم رو ادیت و ویراستاری کردم دادم دسیتی مون :)))

 

اره 

برعکس فردا قراره بمیریم 🙂😂


+اوخی ذوق "O"
واو از این کارا هم میکنی؟ 

مونی 
چه فیکیه بخونمش؟ 

کدوم کار ها @-@؟؟

 

 

you killed yourself 

فکر کنم خوندی *^*

فیک و اینا منظورمه البته اومدم وبت میدونستم مینویسی 




اره خوندم،😂

اره *-* خیلی هم مینویسم 

😍😍😍😍😍

باید بخونمشون

نخوندی @-@ ؟؟

توی واتپد هستی ؟؟؟

امممم نه هنوز نخوندم 

اره واتپد دارم

چقدر قالبت حال ادمو خوب می کنه•~•♡

🥺🥺🥺🥺مرسی 

دلیلش رنگش🥺
برای ست کردن عکس های کلی عکس گرفتم هعی ادیت کردم تا شد این

واقعا آرامش بخشهههههه🥰🥰

خیلی کارت خوبهههههههههههع*^*

🥺🥺🥺

ادمین ذوق کرد*°*
مرسیییی🥺❤

دوباره باید یاد اوری کنم که:

من بلند ترم*-*

*خرسند

😂😂😂😂

هعی باشه بابا
من کلا کوشولو ام. 
👈👉

اونیم ازخودم قدکوتاه تله•-•*😹

اله اونیت لیژه، میژه اشت

تی اکس تی خالیه چرا 

تی اکس تی رفته خط پایین تر ot5 ام 

و بیشتر مکنه لاین و یونجون رو دوست دارم 
میشه تهکایجون 😅

عل فدای اونیم بشم*-*

نشی 😘

هم قدیمم
کیپاپررر کیدرامرمرمرمرممسنسنسننسن

واو عررررررر ،هم قد

اره من اول کیدرامر بودم بعد کیپاپر شدم*-*
نایس تو میت یو
عسل شی اگر اشتباه نکنم

نطنطنسن
همچنین
ام من نیوئیچیم

*-*

اوههه آخه رفتم تو وبت اولین پست رو دیدم از روی اون گفتم
نایس تو میت یو موز موزی نیوئیچی شی*-*

خوشبختممممممم خیلی سوییتی

منمممم 

آشنا شم باهات؟

بسیار کامل و عالیییی😄😄

🤣🤣🤣🤣

بیوگرافیه کامل

وای این انیمه ای که بگکراندت رو ازش برداشتی اسمش چیه؟"^"

اسم انیمه هیوکا عه

*بله اسم من *-*

عام من بانی ام 14 enfp

خوش وقتم 

منم که هوکام تمام ویژگی هام تو پست هست🤣

اره لاولی کامل بالا توضیح دادی خیلی هم نازی
چ خبر

قربونت عزیزم


سلامتیت و مدرسه

نونااااااااااا گفتم دانشگا قبول شدم؟

ای جان

به سلامتی
چه رشته ای کجا ؟
من که دی میخوام کنکور بدم

هایی♡
فالو شدی، اگه دوست داشتی فالو کنᥫ᭡

فالو شدی عزیزم*-*

مرسی😍✨

خواهش میکنم*-*♡

من فرهنگیان تهران

ایول 

چوکا چوکا

تنکیوووو

موچ

میصت 
خوبی؟

منم خیلی میصتتت
عالی
تو چی؟
نونا میگم روبیکا داری ایدیتو بده بحرفیم

نادوو



هنوز کنکور ندادم
من داشتم خب ولی پاک کردم تلگرام داری؟

تلگرام فیلتره دااااا
شاد چی😂😂

به عنوان دانشجوی مملکت یا فل فل شکن نداری خانم معلم آینده؟🤣🤣🤣

نه واقعا اپ های ایرانیم رو پاک کردم
ایتا دارم ولی

فل فل شکنا کار نمیکنه دا😂
ایتاهم دارم بده ایدیتو خصوصی
ولی اسم فیلترت رو هم بگو

هق 

Swing VPN


یه پیام خصوصی بده ایدیم بفرستم

ازت بلند ترم پشمام
160 ام .-.

هق هق هقققققق

فسقلی ام فسقلی*-*

منم کوشولوام کوشولووو XD

هیققق

هق
مح اوپا موخام

میگم فردا اینا عکس بدم میتونی برام قالبو بزنی ؟

اره لاب

گیلیلیلی دوباره سیلام
من کلا یادم رفت بیام عکس بدم xd
حالا یه موقع دیگه الانم حوصلم نمشه. _.
خببب چه خبررر

سلام سلام

فدا سرت 

سلامتیتتت 
خوبی؟خودت چه خبر؟

هیق من باز آمدممم

سلام سلام 


خوش اومدی*-*

وقتی قبل دوران شترشکنی تو واتپد دنبالت میکردم و الان نمیشه. اما اومدم اینجا.
یاح‌یاح مثل آقای خرچنگ-

پ.ن: آی‌کیوت دقیقا یدونه از من کمتره‌. مهم نیست، مهم نیته.
پ.ن.ن.ت: روبیک ۴ تاییم درست میکنی یا ۶ تایی؟
پ.ن.ن.ت: منم رنگ چشمامو نفهمیدم، نفهمیدم عسلیه فندقیه کهرباییه قهوه‌ایه چیه. دردمون مشترکه🤝

وای عمه سادات اینسمسمسمسمسممسنس دست و جیغ و هورا 

خیلی لابت

😁عمه باهوشه
یادم نیست عددی که تو پست نوشتم چند بود:/
آره اره ۴ در ۴ هم بلدم ^-^
۶ در ۶ ندارم ولی درست کردنش شبیه عه

گربون چشات😁😁😁

میدونم که خیلی عاشق‌می، محمود کریمی هم دوست داره.
(پررویی یا چی)

والا خودت هم که باهوشی.
من هم ۳ در ۳ دارم هم ۴ در ۴ اما واقعا حوصله یادگیری‌شونو ندارم. ۳ در ۳ رو در حد درست کردن ۳ طرف باهم بلدم.

خدا که نکند، اما منو یاد جی‌جی حدید انداختی. اونم چشم‌هاش این مدلیه.

واقعا لاوت عزیزوم^-^


فدات که
من خیلی وقت پیش وقتی ۷ام اینا بودم یاد گرفتم تو مسابقه بودم برای درست کردن.

عزیزم 
شک تکن از بلا حدید که خوشگل ترم😭😭😭🤣
*اعتماد به سقف یا چی؟

حالا اگر دوست داشتی بهت چنلم رو میدم تو تل بحرفیم

لاو بیشتر-

منم مشغول ترجمه پرونده های قتل مختلف‌م. خیلی حوصله روبیک ندارم حقیقتا.

بله بله شک نمیکنم. یهو میبینیم ازت یه شخصیت رعناااااا میزنه بیرون که ویگن هم کم میاره.
مهم اینه که من از شما خوشگل ترم.
ارواح عمه‌ام-

ام خب خوشحال میشم از صحبت باهات، ولی سر یه جریانی تو شهریور خانواده گرامی تمامی اپلیکیشن های منو پاک کردن. یعنی فقط به صورت پیامای در خدمت‌م. حالا اگه خواستی یه کامنت می ذارم با شماره‌ام فقط تایید نزن.


اون که صد البته کی میشه عمه سادات؟

اوه شیت از این شیر و شکر،بازی ها 😭😭😭زودتر راحت شی !
باشه لاب هرجور راحتی
راستی کنجکاوم یه بیو از خودت بده تایپت سنت اینا

من ذاتا گودرت‌مندم ولی

ای دلم خونننن. ولی عادت کردم.
شماره‌مو توی کامنت بعدی میذارم برات، تایید نکن ولی اگه خواستی بهم پیام بده.
اهم اهم، بیوگرافی من از این قراره که:
نکته: سن‌م محفوظ بمونه بهتره ولی بعدا جدا بهت میگم.
خب بنده موهای فوق کوتاه فر مشکی دارم،(خیلی مشکی)
چشمامم که گفتم اون بالا، البته رنگش تو نور اونطوریه ولی تهشم نفهمیدم چه رنگیه.
پوست‌م سفیده
تایپ شخصیتی‌م infpئه.
ای‌کیوم ۱۳۷ئه.
انگلیسی رو کامل صحبت میکنم، آلمانی و ترکی(هم استانبولی هم آذربایجانی) در حد متوسط.
ساز موردعلاقه‌ام کالیمبا ولی گیتار میزنم.
تهرانم.
کاری که زیاد میکنم پیدا کردن پرونده قتل و مفقودیه.
همینطور ریاضی‌م خوبه.
رنگ مورد علاقه‌ام قرمزه.
به شدت فوتبالیم. پرسپولیسی تیر.
قدم یه چیزی تو مایه ای ۱۶۰ئه.
گروهای زیادی‌م استن میکنم. ولی دیگه نمیتونم لیست کنم از بس زیادن.
دیگه که تو مدرسه هم معروفم به مریم میرزاخانی pt2
عینکی‌م هستم.

دیگه اگه سوالی بود در خدمتم.

ای جان اصلا کراش زدم 😭


شماره ات رو دیدم حتما بهت پیام میدم♡

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***********
این شماره‌مه. حوصله نظر خصوصی دادن ندارم، در نتیجه تایید نرنش دگر.

خب کجا بهت پیام بدم؟

پینترست داری؟

جون شماره هم که دادم قشنگ پاره کن😔

ببین پین دارم، ولی نمیاره. میتونی فعلا بهم SMS بدی؟
هرجا دیدم اوکی‌م بهت میگم.

باشه لاو 

من معمولا شماره ام رو به کسی نمیدم پیامک اینا بدم ولی چه کنم دیگه یه عمه سادات که بیشتر ندارم

ولی هنوزم خودمو درک نمیکنم که چرا سر اونجا که گفتی یه عمه سادات بیشتر نداری لبخند ملیح زدم.
خیلی ملیح.

حالا اگه پین‌مو یه کاری‌ش کردم ایدی‌مو بهت میدم دیگه مشکلی هم نباشه.

ای جان ^-^همیشه بخند.


آره اره اگر انجامش بدی گود میشه

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
همچنیننننننن.

حقیقتا فعلا باید گوگل‌مو درست کنم، چون به دلایلی ایمیل‌م به گاج رفت. الان گوگل‌م نمیاره که شکرشکن دانلود کنم. از یه ورم می‌ترسم به پدر گرامی بگم دوباره تو خونه دعوا راه بندازه. ولی خب تمام تلاش‌مو میکنم.
اینم ایدی پین‌مه. فقط سانسورش کن:
****************

آه چی شده گوگلت🥲فلفل شکن بدون ایمیل هم هستا!


هان شت درک میکنم زودتر اوکی شه 
فالوت کردم لاو

اره هست، ولی کلا نمیتونم دانلود کنم. از گوشی مامانم بخوام بگیرم ک.و.ن.م پاره‌اس. ببین، مامانم انواع و اقسام شترشکن‌هارو داره ولی من حق ندارم داشته باشم. حالا مثلا یجوری ارگو‌ و اچ‌تی‌تی‌پی‌ کانکشن هم نصب کنم باید کد و فالکن داشته باشه. منم که تل ندارم. یه واتساپ و پین و واتپد داشتم که زحمت پاک کردن‌شونو سر یه فحش که تازه من نداده بودم کشیدن. بدبختی-

انشالله(با لحن پژمان جمشیدی تو دینامیت)درست بشه من راحت شم. ولی اگه یجوری وارد پین شدم حتما بهت پیام میدم.


صرفا جهت عوض کردن بحث-
دیگه چه خبر🚶‍♂️

چرا نمیتونی دانلود کنی؟شاید بتونیم مشکلش رو پیدا کنیم 


عه وا چرا؟مگه سنت کمه:/

شوخی میکنی؟!وای:/
از نسخه ی وب هم میتونی بیای 

بحث اینه که باید ایمیل جدید بسازم. بلدم بسازما ولی حتما باید تحت نظارت بابام باشه که ایمیلایی که برام میاد برای اونم بره. مامانم در جریان به گاج رفتن ایمیل‌م هست ولی خب اون بالا هم گفتم احتمال اینکه بابام دعوا راه بندازه زیاده. سر همین که ایمیلم از دسترس خارج شده پلی‌استورمم کلا نمیاد.

سنم که کم نیست، ولی خانواده گرامی میگن یا ۱۸ سالت بشه یا ازدواج کنی بعدش هرررررر غلطی خواستی بکن. میگم مامان اسپاتیفای که دیگه هیچی نداره، میگه ۱۸ سال به بعد:///
گرفتارم من توی این وضع.

آره اره، منتها توی گوشی‌م نمی‌تونم باید برم تو تبلت‌م بیام. ولی اگه تونستم الان جواب‌تو میدم.

واه:/

چه وضعیه :/
عصبی شدم:/
خب از گوگل دان کن
بهتر از پلی استوره
هعی بابا:/
فایتینگ عزیزم نشدم فدای سرت

ببین تو پین فالوت کردم، ولی تو قسمت مسیجز هرچقدر اسم‌تو زدم نمیومدی:/ اگه تونستی خودت بهم پیام بده‌. اگه نشد هم یه‌کاری‌ش می‌کنیم.

الان بهت پیام میدم لاو♡

اتفاقا یکی از دوستام یه شترشکن معرفی کردن اسم‌ش هم کوییک بود، سرچ کردم، زدم کوییک، خودش اور وی‌پی‌ان دانلود کرد. حالا یه سایت پیدا کردم میتونم ازش شترشکن دانلود کنم ولی خب الان اکثر‌شون کد و اینا میخواد کانال‌شونم تو تلگرامه.
بدبختی اینه که الان همونایی که کد و اینا نمیخواد هم وصل نمیشه، وگرنه خودم از ابان خیلی دنبال یه شترشکن خوبم، چون من ۵۹۳۰۰۰/۶۴۶۶۵۵۶۶۸۹۹۹۸۷۷۲۰۰۴۳۳۴۵۶۶۶۶۶ تا فیک سپ نیمه تموم تو واتپد برای خوندن دارم و حتی یکی‌شون یه جور تا جایی که خوندم اومد که نفهمیدم طرف مرد زنده‌اس:/

خداراشاکرم که لااقل تونستم فالوت کنم داشته باشمت. ولی به قول خودت هم نشد نشد چاره چیست در این زندگی و در این مملکت و در این اوضاع.

لاو سایفون نصب کن!

ایمیل اینا نمیخواد 
یا مثلا swing نصب کن
اینا ایمیل نمیخوان

چه فیک هایی میخوندی؟
بگو برم بخونمشون بهت بگم🤣

من که گوشیم عوض کردم پینترستش عجیب شده
نمیدونم از کجا میشه میسیج داد🤍😭😭

می‌شناسم، ولی باید یه جوری نصب‌شون کنم دیگه، اواخر شهریور نصب کردم بعد نمیدونم چرا پاک کردم‌ش:/ فاز خودمو درک نمیکنم ولی بازم مرسیییی.

Charming, middle of the night, orange و ۸۰۰ تا سپ دیگه. فکر کنم نویسنده همه‌شونو فالو داشته باشم. ایدی واتپدم‌ هم همون ایدی پین‌مه.

منم دیگه نمی‌تونم پیام بدم. یکی از دوستام دیروز تو پین بهم پیام داد ولی هرچقدر اسم‌تو میزنم نمیاره.

وای middle of the night رو داشتم میخوندیم 


درستش میکنم 

وای وای، a dead you in my memories هم حتما بخون. هم سپه هم تهجین.

منم در سعی و تلاشم. هعی زاندگی:|

وای سپ و تهجین عر حتما میخونم 


:_

ببین تا دوروز قرار نیست خونه باشم، تبلت‌م هم خونه‌اس، اکانت پینترست‌م هم توی تبلت‌مه تو گوگل، حالا میخوام از گوشی وارد شم، چون ایمیل‌م قبلا مسدود شده اکانت نمی تونم وارد شم:/
امیدوارم سر واتپد این داستانو نداشته باشم. اواخر مهر همین ارورو بهم داد که ایمیل‌م از دسترس خارج شده ولی من جدی نگرفتم.
دیگه خدا بخیر کنه:/
جماعت عمه ها و پسرعمویان عزیز هم اینجا با نوحه های جواد مقدم و تن ماهی جمعه:/

نمیتونی یه ایمیل بزنی؟!از کجا میفهممن خب!بدون ایمیل اصلا چطوری بیان داری؟


هعی بابا
واقعا بخیر کنه
؛/

بیانو ۱۴۰۰ اوکی کردم، دیگه موند برام. ولی خب اون‌موقع مامانم سوال‌پیچ میکنه که وقتی ایمیل نداری چطوری فلان فلان کردی؟:/

هعی.
خاندان گرامی هنوز نخوابیدن، دارن حکم بازی میکنن منم بیکار.

هعی:_


عجب بابا


منم تا صبح بیدار بودم

قوداT^T

سلام چیطوری؟

یه چند روز محو شدم. عاح.

راستی تو پین بهم پیام دادی؟

آره اره 

راستی عمه جان این میدل اف ده نایت رو نویسنده اش آپ نکرده تا همون قبل فیلترینگ تاحالا چکش کردم که گفتی

نه راست نمیدونم چرا پین جدیدم اینطوریه نمت پیام بدم:/
بزار درستش میکنم 

سیلاممم تو چطوریییییی
عررر دارم با یه نویسنده حرف میزنم وایT^T

سلام عزیزم ^-^

خوبم لابلی

فدات شم^-^نویسنده لاب یو♡
هر موقع دوست داشتی حتی صحبت  میکنیم

عه عه باشد ممنان.

منم برام یه نوتیف پیام میاد اما وقتی میرم تو پین هیچی نیست:/ نمیدونم چشه.

فدایت


نه من کلا نمیدونم چرا پین جدیدم اصلا چیزی برای پیام دادن نداره:/

سلام
رو عمه کراش زدم
خدافظ
:|

سلام 

عمه مال خودمه 
بای🤣🤣🤣

چرا اینقدر دارم حق می‌شنوم. چرا اینقدر دارم حق می‌شنومممممممم
زدن تو سر خودم-

با حق گویی مارو هم مستفیض کنید🤣

کافر🗿

خدا گفت میری جهنم حرفشو نکردم باور



*چیزی نیست لیریکه

😂😂
-به سخنان خداوند توجه کنیم

حق🤣🤣🤣

عا راستی من تازه واتپد نصب کردم ولی بلد نیستم باهاش کار کنم صنصمصصن
آیدیو مگه نباید قسمت ذره بینه جست و جوعه چیه اونجا بزنن؟ پس چرا من آیدیتو میزنم هیچی نمیاره:/؟

اوه به سلامتی


چرا 
اممم ایدیم اینه hukam93 

یااین نمیاره یا من بلد نیستم🥲

لینک میفرستم برات پی وی

عه عه رو من کراش زده؟

مستفیض کردن-

نمیدم مال خودمی

ارهههه🥲😂
ببین بیا باهم منطقی باشیم هوکای عزیزم*-*

^-^


حتما

من چقدر صاحاب دارم جون😔💅

🤣🤣🤣🤣من مالک کل ارمی های جهانم

چه خبر مای هوکا

سلاممممم زیبا 

سلامتیت خبری نیست
دارم سپ مینویسم+۲تا تهکوک:<

سپ؟ تهکوک؟
اوکی بای.

یسسس اول سپ رو میزارم داره تموم میشه:)

مای هوکا، چه خبر؟
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
رو به راهی؟
رو به رشدی؟
چیکار میکنی؟
گرمته؟
سردته؟
معمولی‌ای؟
شادی؟
افسرده‌ای؟
هوا چطوره؟

مای دیر سلام

خبر سلامتی شما!
یس منم بد نیست تو چطوری؟
خوشی زیاد باید پاشم برم مدرسه
سلامت باشی همیشه
اره اره رو به جاده ام 
منم هیچی دیگه جواب کامنتت رو بدم
پاشم برم مدرسه :_
ببین هوا اینجا کلا گرم تر شده ولی من سردمه 
الان هیچی معمولی ام.
هوا ،دیروز بوی بارون میومد
امروز رو نمیدونم.

تو چطور؟
ها ها بدجنسی این همه سوال رو با تو چطور به خودت برگردوندم

ترجیحم بر سکوته.
محو برای ۳۰ دقیقه-

خب،
چه خبر؟
چطوری؟
هعی منم متورم.
(چرا دارم جای تو جواب میدم؟)

😂😂😂


سلامتیت امتحان دارم هیچی نخوندم ککک 
خوبم
😂😂تو چطوری؟
آها متورمی؟
بیام یخ بزارم؟

منم نخوندم😔💪

نه نه ممنانم.

بد ندادم


❤️

منم ریاضی رو ۲۰ شدم.
گانگ

باه باه 

گانگ گانگ مواد مخدر

اسلحه مواد مخدر دختر دختر😔💪

میام بالا سرت

میکشمت 
تق تق 
خانم خانم
۴۰ هزار تومن😂

حاجی گنگش بالاست😔🕶

نگاه استیل گنگ و

نگا ترکیب و رنگو😔🤙

نگاه ابهت مردو

خش میندازه قلبو😔💅

خودم میدونم😌😌😌

مای هوکا.
من بالاخره از یه سد شترترینگ گذشتم و واتپدم رو باز کردم.
پ.ن: و همونطوری که گفته بودی، میدل اف نایت هنوزم اپ نشده، در مقابل چارمینگ ۴ ۵ پارت آپ شده.

آره 

وای ایول 
آره چک کردم برات

از این پشت مثلا بغل کردنت-
ولی خدایی بابت اینکه چک کردی ممنونممممم.

خواهش می‌کنم کاری نکردم که عزیزم.


بغل بغل*



عمههههه جانننن
میدل اف ده نایت اپ شدا

حیحیحی
در ک.و.ن وی عروسی است-

🤣🤣🤣🤣💓

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان