نظر سنجی...کامان☾︎

 

 

هلو گایز!!!

چطورین؟

وانشات blue and gray رو خوندین؟

 

اگر هنوز نخوندین شب میام به خوابتون...بخونیددددد🥲🙄

 

اونایی که خوندین،خوب بود؟

+++

و اما

نظرسنجی 

خب خب کاپل مورد علاقه اتون برای وانشات و فیک رو بگید😁

 

ژانر مورد علاقه؟!

 

و اینم بگید اسمات بیشتر دوست دارید یا بدون محدودیت سنی؟

 

چه محدودیت سنی ای میخواین 

+++

 

 

۱۳ 💙 ۰ 💔

من دوست داشتم خیلی ناز بود 

تهگیو 

ماجراجویی ، عاشقانه و جنایی 

نظری ندارم 

مرسییییی♡¤♡



عررررر تهیون و بومگیو 
هر کاپی تهیون توش باشه دوست دارم

عررررر ژانرت دقیقا چیزیه که من مینویسم تو فیک بعدی قراره داشته باشیم ❤❤❤

فیک عالی بود

اممم کاپل نمیدونم همه رو میدوستم

فرقی نمیکنه

 

مرسیییییی اومانیییی♡



اممممم مرسی کامنت دادی😍❤

یهه

اسمات

کاپلم فرقی نداره فقط بنگتن باشه

اووووه 


دریافت شد 😁❤

لیاقتشش بود عزیزم

*در آغوش کشیدن مادر*

🫂🫂🫂

یهه فیکت خیلی قشنگ بود

مرسییبیی اپاااااا

اییتنسسنسنن♡

اگر از هر گروهی مینویسی که خدا خیرت بده

مینسونگ

دراما انگست رمنس و فلاف و سافت اسمات. از این وانیلا طورانه هاا!! 

و همین فایتییینگ

مینسونگ  مال استری کیدزه؟

کاپل کی و کیه؟
ژانرات عالیه🙈💜
چشم
مرسی♡

بلی برای استری کیدزهه

مینهو و جیسونگ (یا همون لینو و هان)

مرسیی💙💛

اووووه عالییییه

حتما مینویسم
لینو بایس منه😍😍😍😍

های خوبی لاو؟

سلام مرسی تو خوبی؟

هوم مرسی.‌.

چه خبرا؟


بیخبری ... درس

تو چه خبر؟

منم

هیچ 
بی خوابی و ...😂

مادر : اینقدر سرت تو گوشه

😂😂😂نه زیاد خوابیدم خوابم نمیبره

هعی آخرین بار بعد از ظهر خوابیدم یادم نمیاد...

من ساعت ۸ خوابم برد😂😂😂تا ده و نیم خواب بودم

خدا قوت پهلوان😂

دلم یه خواب بعد از ظهری میخواد اما هعی کو خواب؟؟

مرسی


من خب خیلی خسته بودم 
فرض کن مامانم ساعت ۵ منو به زور برده بیرون تا ساعت ۹ 
بعد باید تا ۱۲ 
۱۲۰ تا تست فیزیک حل میکردم
تاریخ میخوندم
و عربی میخوندم برای امتحان
نشستم خوندن ساعت تا ۴ و نیم طول کشید
بعدش ساعت ۷ و نیم پاشدم
رفتم سر کلاس مسخره ی مشاوره(بماند که وسطش خوابم برد)
دیگه تا ۲ و ربع سر کلاس بودم
بعد فیلم های استادام رو  ببینم ،ناهارم رو ساعت ۶ خوردم
دیگه از صبح حنجره ام درد میکرد،نزدیک ۷ و اینا مامانم بهم مسکن داد
مسکن رو که خوردم دیگه ساعت ۸ بی هوش شدم تا ۱۰ و نیم
بعد از ده و نیم تا همین الان کارای فردا مدرسه رو انجام بدم
بازم یه مقدارش مونده که دیگه مغزم نمی‌کشه چون سوال حسابانه



اوف چقدر حرف زدم:/

زیاد سعی کن به خودت سخت نگیری...

من در حاضر هیچ کاری برای کنکور نکردم فقط مدرسه به تنهاییه 



باشه چشم مرسی

اممممم کاپل مورد علاقه کوکوی،کوکمینوی کاپل فرعیم هوپمین 

 

ژانر:اسمات،بی دی اس ام،امپرگ،سافت و کیوت،مدرسه ای،هیبرید، هپی اند 

 

 

من اسمات دوس دارم بدون محدودیت کم میخونم

اومممم با اینکه تهجین شیپرم 


ولی ویکوک و کوکوی خیلی طرف دار دارن
پس حتما یه وانشات اسمات ازشون مینویسم
شایدممممم کوکویمین نوشتم😂🙂

بههههههههههههههه اینجا چه برررق میزنه چه خوشگلهههههععع😍💙

هوووم آبی خیلی دوس💙😽🤤

کاپل مورد علاقه

لیسو 

کایسو

چانبک

نامجین

نانسو

نامکوک

اسمات دوسسسسس😂💔

ژانر همممممههههه چیییییی دوس ولی بیشتر چیزی که مربوط به روانشناسیه یا ادم های قاتل و دیوونه

🤣😽

ا

مرسیییییی خیلی برای پیدا کردن چیزای قالبش گشتم

منم عاشق ابی ام 🥺
اوممم چه کاپل هایی یه تامتهجین اسمات نوشتم کلی نمد بزارمش یا نه دو دلم
امممم چه ژانر هایی ...
دریافت شد
ازشون استفاده میکنم

این نظر فاقد فایده میباشد 

اممم به نظرم پس زمینه‌وب رو باید عوض کنی 

چون گاهی وقتا نوشته ها رو نمیشه خوند

اوه باید یه والپیپر دیگه ادیت کنم 

ممنون از نظرت♡♡♡

خیلی عالیه مرسی

💜💜💜

سلام گل 

میگم که میشه این وبی که باهاش کامنت دادم رو فالو کنی؟ 

و اگه تونستی تبلیغ؟

های 

بله حتما عزیزم😍❤

ممنونم گلم خیلی لطف کردی 

خواهش میکنم عزیزم🥰

ویکوک اصلی

یونمین و نامجین فرعی

سوپرنچرال و امپرگ خیلی دوس

هرچی خوندم خشن و دارک بوده یکمی گوگولی و اکلیلی میخوام ترجیحا اسمات کم داشته باشه ولی حتما داشته باشه و هیچکس دارای سادیسم نباشه😂

اومممممم دارم یه یونمین مینویسم 

و اینطوری که دوست داری هست منتظرش باش کیوتی
حتما از وی کوک هم مینویسم❤



مرسی از نظرت 

وای اخ جون مرسی😢❤

خواهش میکنم کیوت😘

سلام ، مهدیه هستم ، ارباب زیرنویس های سمی😈🤓💞

احتمالا منو یادتون باشه😅 من زیرنویس های توپی از کیپاپ و هالیوود میسازم و همه رو خودم درست میکنم و ترجمه میکنم 🤓

وبلاگم فیلتر شد ، ولی الان طوفانی برگشتم🥲🤩🥳

ممنون میشم فالوو کنی و نظر بدی و لایک کنی🥲 تا دوباره با پستای درجه یک و حمایت های عالی برگردم و چیزای فوق العاده بهتون نشون بدممممم🥺💜

خیلی لطف میکنین😉💖

حتما♡

سلام عزیزم خوبی
میشه خواهش کنم وب منو فالوو کنی 😍💜 خیلی ممنون میشم 🥲💖

های مرسی

حتما 💙

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان