وانشات my dangerous love☾︎

نویسنده huka_VJ.YG

کاپل تهجین

ژانر انگست،دراما،رومنس،سد

محدودیت سنی ندارد

واتپد نویسنده hukam93

 

 

برشی از داستان:

 

عشق؟!

 

کاش به اندازه ی واقعی کلمه ی عشق زیبا بود.

 

تهیونگ من،خرس کوچولوی من!

 

روز ها و شب های سختی رو پشت سر گذاشتیم و من با عذاب کشیدنت قطره قطره آب شدم.

 

تهیونگ من!

 

لطفا مراقب خودت باش دیگه نمیخوام مثل قبل رنجور ببینمت هر چند فراموش کردی اما...

 

دوستت دارم

 

حتی اگر به دست فراموشی پسپاریم!

 

"جین"

 

کلیک"

۱ 💙 ۰ 💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان