#music☾︎

۴ 💙 ۰ 💔
نونای خودمههههههه
سلیقش عالیههههههه

😍😍😍😍

چطوری خوبی؟؟؟

من عالییییی
دم کنکور مجنون شدم😂

وای کنکور نزدیکه

و همانا کنکور از رگ گردن به من نزدیک تر است 

کاش رگ گردن بود رگ گردن از ایورت انشعاب مبگبره گندس
عین مویرگ کنکور فاصله ش تا ما مث نانومتره
فیزیکو زیستو قاطی کردم یجی گفتم خودمم نفهمیدم جی شد

🤣🤣🤣🤣وای اره

زیست و فیزیک
من که ریاضی ام هستم 🙃
هعی کنکور ترسناکه به نظرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
☽︎𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎,𝚋𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗
𝚖𝚎:)☾︎
☘️نویسندگان☘️
☘️ موضوعات☘️
☘️ دوستان ما☘️
بلاگ بیان